تلفن تماس :

1817 - 026

اسانس گل ها

اسانس گل ها

همانطور که از اسم این اسانس ها مشخص است، ماهیت آن ها بر گرفته شده از گیاه یا گلبرگ و برگ یا دانه گل است.

شواهد تاریخی رایحه درمانی

رایحه درمانی برای مدت زمان طولانی وجود داشته است. این یکی از قدیمی ترین انواع مراقبت های بهداشتی و زیبایی است. معلوم است که قدیمی ترین استفاده از اسانس های روغنی به 6000 سال قبل می رسد که پزشک مصری، ایمهوتپ، خدای وقت دارو و درمان، روغن های معطر را برای استحمام و ماساژ توصیه کرد. در 4500 سال قبل از میلاد مصریان از روغن های چوب مره و سرو برای مومیایی کردن مردگان خود استفاده کردند و 6500 سال بعد مومیایی ها را حفظ کردند. رومی ها از روغن های اسانس برای لذت بردن و تسکین درد و همچنین حمام ها و ماساژهای معطر محبوب خود استفاده می کردند.

در طی طاعون بزرگ در لندن در سال 1665، مردم دسته های اسطوخودوس، چوب سرو و سرو را در خیابان ها سوزاندند. این تنها دفاع آن ها برای مقابله با بیماری های عفونی بود. رایحه درمانی در اوایل قرن بیستم مورد استقبال گسترده تری قرار گرفت. در دهه 1930 رنه موریس گته فوس، شیمی دان فرانسوی، دست سوخته خود را در روغن اسطوخودوس فرو برد. در کمال تعجب، زخم خیلی سریع و بدون هیچ گونه عفونت و زخم بهبود یافت. وی تحقیقات قابل توجهی در مورد روغن های مختلف و خواص درمانی و روان درمانی آن ها انجام داد.

طریقه اسانس گیری از گل ها

صفحات شیشه ای در یک قاب (شاسی نامیده می شود) با چربی های گیاهی یا حیوانی بسیار پاک و بدون بو پوشانده شده و گلبرگ های ماده گیاهی که استخراج می شود در سراسر آن پخش شده و به داخل فشار داده می شوند. گلبرگ ها برای چند روز در این ترکیب چرب باقی می مانند تا جوهر در ترکیب پخش شود و پس از آن گلبرگ های تخلیه شده از آن خارج شده و با برداشت تازه گلبرگ جایگزین می شوند. این فرآیند تکرار می شود تا زمانی که مخلوط چرب از ماده اصلی اشباع شود و لازم است چند بار تکرار شود تا اشباع حاصل شود. هنگامی که مخلوط به نقطه اشباع رسید گل ها از بین رفته و انفلوراژ پماد  چربی و روغن معطر سپس با الکل شسته می شود تا عصاره از چربی باقیمانده جدا شود، سپس از آن برای تهیه صابون استفاده می شود. به محض اینکه الکل از مخلوط بخار شود، روغن های اسانس برای شما باقی می ماند. این یک روش استخراج بسیار پر زحمت است و نیازی به گفتن نیست که یک روش بسیار پرهزینه برای به دست آوردن اسانس روغنی گل ها است و امروزه فقط بعضی اوقات برای استخراج روغن اسانس از یاس استفاده می شود.

روغن های معطر درمانی 

اسانس های روغنی درمانی از گیاهان، گل ها، درختان، میوه ها، پوست، علف ها و دانه ها استخراج می شود.

رایحه

رایحه می تواند اندام های حسی شما را تحریک کند. اندام حسی شما برای بوییدن چیزی بسیار قدرتمند است. تنها یک بو از رایحه می تواند احساسات و خاطراتی را که مدت هاست فراموش شده اند، برانگیزد. وقتی رایحه ای را استشمام می کنید، خود بو “مغز متفکر” شما را دور می زند و مستقیماً به سیستم لیمبیک، بخشی از مغز که برخی از تکانه ها را کنترل می کند، می رود. به عنوان مثال، بوییدن اسطوخودوس فرکانس موج آلفا را در پشت سر افزایش می دهد و این حالت با آرامش همراه است. به همین دلایل، عطر برای تغییر روحیه ارزشمند است.  

انواع اسانس گل ها

  • اسانس کندر:

    این اسانس حاصل از رزين گياه تنه درختانBoswellia می باشد که توسط روش تقطير با آب استخراج شده است. این اسانس به رنگ شفاف مایل به زرد خیلی کمرنگ می باشد.

 
 
 
 
 

  • اسانس چای:

    تصور می شود روغن درخت چای دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی می باشد. این ماده در مراقبت از زخم، از بین بردن شپش سر و کنترل شوره سر استفاده می شود.

 
 
 
 
 
 
 

  • اسانس اسطوخودوس:

    منشاء آن گل اسطوخودوس بلغاری است. این گیاه منحصراً در زمین های حاصل خیز بلغارستان کشت می شود. اسطوخودوس بلغاری دارای رایحه ای خاص از میوه و گل است. اسطوخودوس یکی از معدود روغن های اسانسی است که می توان بدون رقیق سازی مستقیماً روی پوست قرار داد. اسانس اسطوخودوس یکی از محبوب ترین روغن های اساسی در جهان است. اسانس اسطوخودوس بلغاری علاوه بر موارد مورد استفاده در لوازم آرایشی، فرمول های مراقبت شخصی، صابون ها، عطر، عود، شمع و رایحه درمانی نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

 
 
 

  • اسانس بابونه رومی:

    منشاء آن گل بابونه است که رایحه ای دلپذیر دارد. بابونه رومی ممکن است به دلیل خواص خواب آور بودن معروف باشد، که باعث آرامش می شود و باعث ایجاد خواب می شود. دو نوع بابونه وجود دارد، آلمانی و رومی. بابونه آلمانی از نظر شامازولن بیشتر است، ماده موثری که تصور می شود فواید بابونه برای سلامتی آن دارد. بابونه یکی از گیاهان دارویی است که در جهان غرب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد چای بابونه را به دلیل خاصیت آرامش بخشی و اثرات آرام بخشی بر سیستم گوارش می نوشند. گل های خشک گیاه بابونه حاوی ترپنوئیدها و فلاونوئیدها هستند که به خواص دارویی گیاه کمک می کنند. ترپنوئیدها مواد شیمیایی آلی هستند که به طور طبیعی توسط گیاهان تولید می شوند. بو و عطر و طعم منحصر به فرد خود را از آن می گیرد. فلاونوئیدها آنتی اکسیدان های بسیار قوی با فواید سیستم ایمنی بدن و خواص ضد التهابی هستند. از بابونه رومی برای تهیه چای، کرم، پماد و عصاره استفاده می شود که همگی از قسمت گل سفید و زرد گیاه است. سر گل ها را ابتدا خشک می کنند، سپس برای تهیه پودر یا چای استفاده می کنند. همچنین ممکن است بخار پز شده و روغن اسانس بابونه تولید کنند که تصور می شود تورم را کاهش می دهد و دارای خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و ضد ویروس است.

  • اسانس دارچین:

    منشا آن برگرفته از پوست و یا چوب دارچین است که توسط تقطیر با بخار به وجود می آید. رایحه ای تند و گرم دارد. پوست دارچین (سیلان) از کیفیت غیر پارئیل برخوردار است و دارای بالاترین محتوای درمانی از هر دارچین روی زمین است. این اسانس پودری به عنوان چاشنی و دارو سال ها استفاده می شده است. اسانس پوست دارچین به شدت ضد ویروس و قدرتمند است. این گردش خون را تقویت می کند و گفته می شود که میل جنسی و قدرت جنسی را بهبود می بخشد. خواص قوی آن باعث ایجاد یک مقوی ضد درد موثر برای کاهش درد گرفتگی های مزمن می شود.

 
 
 

  • اسانس نعناع:

    منشاء آن گیاه گل دهنده نعناع است که توسط تقطیر با بخار تهیه می شود. نعناع یک اسانس روغنی است که در بسیاری از طعم دهنده های غذایی گرفته تا تسکین درد استفاده می شود. اسانس نعناع به کاهش درد و التهاب کمک می کند، به تسکین سردرد و تب کمک می کند، درد عضلات را تسکین می دهد و منافذ پوست را تمیز و سفت می کند. این ماده همچنین افزودنی فوق العاده به فرمولاسیون آروماتراپی، صابون، شامپو، خمیر دندان، بخور دادن و شمع است. اسانس نعناع همچنین ماده موثری در حشره کش های طبیعی است.

 
 
 
 

  • اسانس اکالیپتوس گلوبولوس:

    این اسانس از برگ درخت، توسط تقطیر با بخار استخراج می شود. اکالیپتوس یکی از بهترین اسانس های روغنی در جهان است. رایحه تمیز و تازه آن از همان لحظه باز کردن بطری باعث ایجاد حس خوب می شود. اکالیپتوس استثنایی ضد ویروسی و ضد باکتری محسوب می شود و یک افزودنی فوق العاده و موثر به درمان های دارویی است. امروزه از اسانس روغنی اکالیپتوس به دلیل توانایی در باز کردن تنفس و تسکین احتقان در سراسر جهان استفاده می شود و معمولاً به اتاق بخار و سونا برای پاکسازی ریه ها اضافه می شود. این ماده افزودنی موثری به روغن های حمام و روغن های ماساژ برای رفع خستگی و سفتی عضلات است و خاصیت ضد باکتریایی آن را برای مراقبت از پوست مفید می کند. همین خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی موجود در روغن اساسی اکالیپتوس، آن را به ماده ای بسیار موثر در تمیز کردن محصولات تبدیل کرده و رایحه ای خوشبو کننده، چوبی و تازه به آن می افزاید. همچنین یک ماده افزودنی شگفت انگیز، طبیعی و ایمن برای مواد دافع حشرات ایجاد می کند. اسانس اکالیپتوس یک افزودنی عالی برای کاربردهای آرایشی، فرمول های مراقبت شخصی، صابون ها، مواد ضد دافع حشرات، عطر سازی و رایحه درمانی است.

  • اسانس رزماری:

    منشاء آن گیاه رزماری است که بویی تازه از چوب و گیاه را دارد. رزماری یک گیاه اتوکوتن در دریای مدیترانه است و در سراسر جهان کشت می شود. این گیاه در دامنه های خشک و سنگلاخی نزدیک دریا به صورت وحشی رشد می کند. رزماری یک گیاه با ارزش است و دارای بسیاری از فواید سلامتی است. اسانس رزماری حاوی آنتی اکسیدان کارنوسول است که به نظر می رسد با کاهش التهاب و مهار بیان ژن های سرطانی، در برابر سرطان موثر باشد. اسید کارنوزیک، یک ترکیب اضافی موجود در روغن اسانس رزماری، با محافظت از سلول های پوست در برابر اثرات مخرب اشعه ماورا بنفش، خطر سرطان پوست را کاهش می دهد. رزماری یک محرک گردش خون است. روغن ضروری رزماری دارای فعالیت ضد باکتری و ضد قارچی قدرتمند است. همچنین به حفظ حافظه و تمرکز و کاهش سردرد نیز کمک می کند. روغن اسانس رزماری رشد فولیکول های مو را تحریک می کند و به مبارزه با شوره سر کمک می کند. این ماده همچنین به عنوان یک آسیب پذیر عمل می کند، به تسریع بهبودی زخم ها کمک می کند و به بیماری های پوستی مانند آکنه و اگزما کمک می کند. همچنین به کاهش فشار خون، خستگی جسمی، آسم، برونشیت، قاعدگی دردناک، آرتروز، نقرس، سردرد، درد عضلانی، کبودی، گرفتگی عضلات، ضعف اندام ها، تونر پوست، موهای چرب، ریزش مو، سفیدی زودرس، لکه ها، دفع حشرات کمک می کند. روغن اسانس رزماری ضد درد ، ضد رماتیسم، ضد عفونی کننده، قابض، ضد اسپاسم، تسکین دهنده، سیتوفیلاکتیک، معده، هضم، ضد احتقان، ادرار آور، آسیب پذیر، ضد ویروسی، ضد سرطان، داروی ضد التهاب، فشار خون بالا، عصب، انگلی، ترمیم کننده، محرک است.

  • اسانس روغنی یلانگ یلانگ:

    یلانگ یلانگ رایحه ای سبک و گلی دارد و در رایحه درمانی برای کاهش تنش و استرس استفاده می شود. برخی از کاربران می گویند برای بی خوابی نیز مفید است. روغن یلانگ یلانگ از گل گیاه تهیه می شود. مردم برای تقویت آرامش، از بین بردن باکتری ها، کاهش فشار خون و افزایش میل جنسی، اسانس یلانگ یلانگ را به پوست می مالند. همچنین بخشی از اسپری ترکیبی است که برای از بین بردن شپش سر استفاده می شود. بوی روغن یلانگ یلانگ در رایحه درمانی برای مهارت های حافظه و تفکر استفاده می شود. در غذاها و نوشیدنی ها از روغن یلانگ یلانگ به عنوان طعم دهنده استفاده می شود. به عنوان رایحه ای برای مواد آرایشی و صابون استفاده می شود.

 
 
 
 
 

  • اسانس گل شمعدانی:

    اسانس گل شمعدانی از یک گیاه شمعدانی با برگ هایی تهیه می شود که رایحه ظریف گل رز دارند. برخی از کاربران متوجه می شوند که این ماده به دفع حشرات پرنده و سوزننده کمک می کند. دیگران آن را با روغن حامل مخلوط کرده و به عنوان درمان صورت برای خشکی پوست استفاده می کنند.

 
 
 
 
 

  • اسانس پاچولی:

    این روغن اسانسی از سریلانکا و هند تهیه شده است. این اسانس دارای رایحه ای شیرین و مشک مانند مطبوعی است که به صورت بخار تقطیر می شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • اسانس گل سفید:

    گل ها و گوهرهای سفید به طور سنتی با خلوص، شفافیت، خصوصیاتی مانند نرمی، انعطاف پذیری همراه هستند. اسانس های موجود در این مجموعه به این مفهوم کلی می پیوندند و در اینجا اسانس هایی وجود دارد که خواب راحت (شکوه صبح سفید) را تسهیل می کنند، از انرژی منفی یا ناخواسته (بومادران سفید) باز می مانند و با ایجاد آرامش (ملخ سیاه) استرس را کاهش می دهند. عصاره بنفش سفید نماد اوج پاکی و بی گناهی است و اغلب هنگام برخورد با زخم های عاطفی عمیق، آسیب های عاطفی، نفرت از خود و PTSD استفاده می شود. اسانس گل سفید از ترکیبی از گیاهان معطر مانند اسطوخودوس و نعناع ساخته شده است که باعث بهبودی سردرد و دردهای جزئی می شود که از گردش خون ضعیف، آب و هوای نامناسب و یا عادات غذایی و اعتیادات غیر عادی بدتر می شود. برای تسکین احتقان سینوس می توان از روغن ضد درد ضد گل ضد گل استفاده کرد.

  • اسانس گل سرخ:

    اسانس گل رز نوعی معمولاً در رایحه درمانی استفاده می شود. این اسانس از گیاه گل رز یا سرخ گرفته شده و حاوی ترکیبات معطر گل است. این ترکیبات دارای خواص درمانی هستند و برای تعدادی از اهداف مرتبط با سلامتی استفاده می شوند. هنگامی که با روغن حامل (مانند جوجوبا، بادام شیرین یا آووکادو) ترکیب می شود، می توان روغن اسانس گلاب را مستقیماً روی پوست قرار داد یا به مقدار خیلی کم به حمام اضافه کرد.گفته می شود که محصولات مراقبت از پوست که به طور مستقیم بر روی پوست قرار می گیرند، باعث آبرسانی به پوست خشک، پاک کردن آکنه، کاهش علائم پیری، به حداقل رساندن زخم ها و کمک به بیماری هایی مانند اگزما و روزاسه می شوند. اعتقاد بر این است که این پیام ها بر عوامل بیولوژیکی مانند ضربان قلب، سطح استرس، فشار خون، تنفس و عملکرد ایمنی بدن تأثیر می گذارد. روغن اسانس گل رز به طور معمول به عنوان یک درمان آروماتراپی برای مصارف بهداشتی کاربرد دارد.

  • اسانس گل مگنولیا:

    رایحه این اسانس شیرین، گلی و تازه است که از بخار گیاه به دست می آید. روغن ماگنولیا به خوبی با سایر رایحه های گل و همچنین روغن مرکبات ترکیب می شود. این اسانس می تواند رایحه ای دوست داشتنی و شیرین را به مخلوط های روغن های اسانس اضافه کند بدون اینکه غالب باشد. گل ماگنولیا از چین تهیه شده و از گل های درخت ماگنولیا تهیه شده است. این یک اسانس روغنی، نادر و منحصر به فرد است که مدت هاست در طب سنتی چین مورد ستایش قرار گرفته است. شکوفه های ماگنولیا معمولاً در شب برداشت می شوند، در حالی که رایحه آن ها بسیار قوی است. درخت مگنولیا دارای برگ های سبز وسیع و گل های سفید بزرگ با گلبرگ های نیزه ای است که بوی جذابی از خود به بیرون می دهد. در جنوب آسیا، رایحه گل های ماگنولیا با تجدید رشد و شروع جدید همراه است. این اسانس از گلبرگ های درخت ماگنولیا توسط بخار، تقطیر می شود. اسانس ماگنولیا به دلیل دشواری در رشد و برداشت شکوفه های گل پر هزینه است. مانند اسانس اسطوخودوس و ترنج، ماگنولیا در درجه اول حاوی لینالول است. روغن های غنی از لینالول دارای فواید تسکین دهنده و آرام بخشی قوی برای احساسات و پوست هستند.

  • اسانس شمشاد ورنیا:

    برگ ها قبل از گلدهی در اوایل بهار جمع آوری می شوند و برای استفاده در عصاره خشک می شوند. برگ ها بوی نامطبوع و طعمی تلخی دارند. شمشاد بومی جنوب و غرب اروپا (به ویژه کشورهای مدیترانه ای)، آسیای غربی و شمال آفریقا است، اما اکنون این گیاه در سراسر جهان کشت می شود. شمشاد یک درختچه همیشه سبز است. این گیاه دارای یک سیستم ریشه ای متراکم است که شبکه ای از ریشه های نازک و زرد را تشکیل می دهد. تنه پوست آن دارای پوست قهوه ای مایل به زرد و چروکیده است. شمشاد مقدار زیادی گرده تولید می کند و زود شکوفا می شود و این باعث جذابیت گیاه برای زنبورهای عسل می شود. برگ ها قبل از گلدهی در اوایل بهار جمع آوری می شوند و برای استفاده در عصاره خشک می شوند. برگ ها بوی نامطبوع و طعمی تلخ و قابض دارند. برگ های شمشاد حاوی اسانس، تانن و آلکالوئیدها، بوکسین (عامل اصلی طعم تلخ)، پارابوکسین و پارابوکسونیدین می باشند. و پوست این گیاه حاوی کلروفیل، موم، رزین، لیگنین و مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، فسفر، آهن و سیلیسیم می باشد.

 
 

  • اسانس گل یاس:

    روغن یاس و اجزای ترکیبات مصنوعی اسانس یاس دارای خواصی هستند که تعدادی از فواید سلامتی را به همراه دارد. اگرچه این یک داروی خانگی محبوب است که برای درمان همه چیز از افسردگی گرفته تا عفونت استفاده می شود، اما بیشتر به عنوان داروی تب بر شناخته می شود. هنگامی که در مراقبت از پوست استفاده می شود، روغن اسانس یاس به عنوان یک ضد باکتری موثر و تسکین دهنده خشکی پوست و اگزما عمل می کند و باعث افزایش گردش سلول می شود تا باعث ایجاد زخم شود. در درمان عدم تعادل پوست به طور کلی، یاسمن سطح هورمون ها را متعادل می کند و به عنوان یک درمان کاهش دهنده فشار استثنایی عمل می کند. شکستگی مو را تقویت و متوقف می کند. اسانس یاس حاوی خواص مرطوب کننده می باشد. مشابه گل های مورد علاقه طرفداران مانند روغن جوجوبا، روغن یاسمن سبک است و می تواند به سختی در ساقه مو و کوتیکول نفوذ کند. همچنین رطوبت و کشش طبیعی شما را حفظ می کند. چرا اسانس یاس اینقدر گران است؟ یکی از دلایل گران بودن عطرهای یاسمن این است که حدود 7.5 میلیون گل برای تولید فقط یک کیلوگرم روغن اساسی عطر مورد نیاز است. دلیل دیگری که این عطر به چنین قیمت بالایی سفارش می کند این است که گرفتن این نت غنی از گل در یک عطر بسیار دشوار است. از این گل برای تهیه دارو نیز استفاده می شود.

 
 

  • اسانس آویشن:

    روغن آویشن به طور معمول از طریق تقطیر بخار از برگ و گل گیاه تیموسوس ولگاریس به دست می آید. در اولین تقطیر، اسانس آویشن قرمز تولید می شود که یک روغن تیره با رایحه ای تند است. روغن آویشن قرمز اغلب در عطر سازی استفاده می شود. اگر روغن آویشن قرمز فرآیند تقطیر دوم را طی کند، یک روغن طلایی تا زرد کم رنگ حاصل می شود. این رایج ترین نوع روغن آویشن است. به سادگی به آن اسانس روغنی آویشن یا روغن آویشن سفید گفته می شود. آویشن از طریق دهان برای برونشیت، سرفه سیاه، گلودرد، قولنج، آرتروز، ناراحتی معده، درد معده (ورم معده)، اسهال، اختلال حرکتی در کودکان (دیس پراکسی)، گاز روده (نفخ شکم)، عفونت کرم انگلی و اختلالات پوستی مصرف می شود. چه چیزی با اسانس آویشن خوب مخلوط می شود؟ آویشن به خوبی با انواع اسانس روغنی مانند اسانس ترنج، سدرود، بابونه، ارس، لیمو، نیولی، ماندارین، ملیسا، رزماری و درخت چای ترکیب می شود.

  • اسانس گل های بهاری:

    اسانس های روغنی برای گل های بهاری با 10 دستور تهیه می شوند: بهار با شکوفه دادن گل ها و درختان، فصل زیبای سال است. این اسانس شامل رایحه های گل و مرکبات و همچنین برخی روغن های خاکی هستند. این اسانس شامل گیاهان بابونه رومی، شمعدانی، اسطوخودوس، مرکبات، لیمو، نارنگی، گریپ فروت، چوب، برگاموت یا ترنج، درخت چای، شکوفه گیلاس و چوب درخت سرو می باشد.

 
 

  • اسانس شکوفه گیلاس:

    شکوفه گیلاس به دلیل سطح غنی از آنتی اکسیدان و خاصیت تسکین دهنده شناخته شده است. سرشار از اسیدهای چرب، موانع طبیعی پوست را ترمیم می کند تا پوستی صاف و لطیف ایجاد کند. شکوفه گیلاس درخت جادویی بسیار نفسگیر و زیبایی است که اهمیت خاصی در فرهنگ ژاپن دارد. چوب گیلاس برای محصولات خانگی، سبدهای تهیه شده از پوست، عصاره های پوست که به عنوان رنگ استفاده می شود. اکسیری دارویی برای درمان بیماری های گلو و سیستم تنفسی است. عصاره های شکوفه ها و برگ های آن در محصولات آرایشی و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. شکوفه ها و برگ های آن هر دو خوراکی هستند و به عنوان مواد فصلی در ژاپن استفاده می شوند. شکوفه ها با ترشیجات در نمک و سرکه یوم حفظ می شوند و از آن در میوه های خوشمزه از جمله شیرینی پزی، کیک و کوچک، نان، مرنگ، ژله، برنج، نمک و چای استفاده می شود. از برگ های حفظ شده معمولاً به عنوان بسته بندی خوراکی استفاده می شود. عصاره سرکه آلو از شکوفه گیلاس منبع غنی اسید کافئیک و سایر آنتی اکسیدان های فنلی است. این اسانس موانع طبیعی پوست را ترمیم می کند تا پوستی صاف و لطیف ایجاد کند. از نظر درمانی احیا کننده، ضد پیری، سفید کننده و یک ماده ضد گلیکز است که باعث تشکیل کلاژن در فیبروبلاست ها می شود. این اسانس خاصیت ضد التهابی دارد و همچنین می تواند با مهار تولید ملانین به سبک شدن رنگدانه های ناهموار در اثر آفتاب کمک کند. این ماده پوست را از سموم پاک می کند تا پوستی سالم و روشن ایجاد کند. شکوفه گیلاس از خانواده گل رز است.

  • اسانس آلوئه ورا:

    روغن آلوئه ورا از مایع گیاهی آلوئه ورا تهیه می شود که از ساقه به دست می آید. این اسانس در رژ لب، لوسیون، مراقبت از پوست، ماسک های مو و بدن استفاده شده است. اسانس آلوورا از ژل آن بر گرفته شده است. ژل آلوئه ورا که یک تونر طبیعی است، به عنوان جایگزینی برای مرطوب کننده، محافظت و بازیابی پوست ایده آل است.

 
 
 
 
 
 

  • اسانس گل وحشی:

    گل وحشی به گیاهانی که گل برداشت نشده و بریده نشده است، گفته می شود، اسانس گل وحشی در واقع از “اسانس گل زنده” تولید می شود. این اسانس ها از گل هایی تهیه می شوند که هنوز به گیاه و ریشه های آن متصل هستند.

 
 
 
 

لیست قیمت اسانس گل ها

ردیف

نام اسانس

قیمت اسانس

1

قیمت اسانس گل وحشی

تماس بگیرید

2

قیمت اسانس آلوئه ورا

تماس بگیرید

3

قیمت اسانس شکوفه گیلاس

تماس بگیرید

4

قیمت اسانس گل های بهاری

تماس بگیرید

5

قیمت اسانس آویشن

تماس بگیرید

6

قیمت اسانس گل یاس

تماس بگیرید

7

قیمت اسانس گل مگنولیا

تماس بگیرید

8

قیمت اسانس شمشاد ورنیا

تماس بگیرید

9

قیمت اسانس گل سرخ

تماس بگیرید

10

قیمت اسانس گل سفید

تماس بگیرید

11

قیمت اسانس پاچولی

تماس بگیرید

12

قیمت اسانس گل شمعدانی

تماس بگیرید

13

قیمت اسانس یلانگ یلانگ

تماس بگیرید

14

قیمت اسانس چای

تماس بگیرید

15

قیمت اسانس اسطوخدوس

تماس بگیرید

16

قیمت اسانس بابونه رومی

تماس بگیرید

17

قیمت اسانس نعناع

تماس بگیرید

18

قیمت اسانس دارچین

تماس بگیرید

19

قیمت اسانس کندر

تماس بگیرید

20

قیمت اسانس رزماری

تماس بگیرید

21

قیمت اسانس اکالیپتوس گلوبولوس

تماس بگیرید

Rate this post
مشاوره و درخواست همکاری

کارشناسان پتروشیمی دانشمند آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی میباشد.

تلفن تماس :
1817 - 026
ایمیل :
Info@chemical-co.com
شبکه های اجتماعی :
آنچه در این مطلب میخوانید !

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *