خرید روغن اسپین فینیش از تولیدی و 6 ترکیب بر اساس وزن

روغن های پایان چرخش Spin finish oil، خرید روغن اسپین فینیش :

روغن های اسپین فینیش ترکیبات مایع با اجزایی مانند روان کننده ها، امولسیفایرها و عوامل آنتی استاتیک هستند. این محصولات به طور گسترده بر روی سطوح الیاف ساخته شده توسط انسان کار می کنند تا پردازش آن ها را در چرخش کوتاه یا بلند مدت بهینه کنند.

به علت بروز برخی مشکلات در صنعت نساجی مانند افزایش دمای الیاف و نخ ها، شکستن نخ، خرابی دستگاه و کشش نخ کنترل نشده بدون استفاده از روکش چرخشی رخ می دهد. تولید کنندگان، این محصول را در درجه ها و کیفیت های مختلف ارائه می کنند که هر کدام برای یک ماده و فرآیند خاص مناسب است.

خرید روغن اسپین فینیش در طول تولید الیاف مصنوعی، به عنوان مثال الیاف پلی استر، پلی آمید، پلی الفین یا الاستومر، اسپین فینیش ها به عنوان آخرین مرحله تولید الیاف اضافه می شوند. چنین روکش های چرخشی ممکن است شامل روان کننده ها، امولسیفایرها، عوامل آنتی استاتیک، باکتری کش ها و آنتی اکسیدان ها باشد.

اثر این مواد شیمیایی عمدتاً بر اساس تشکیل یک لایه نازک اما یکنواخت است که سطح الیاف را می پوشاند و در نتیجه اصطکاک سطح و سفتی خمشی مواد نساجی را کاهش می دهد.

ضرورت و دشواری توسعه یک فرمول ایده‌آل از یک پوشش شیمیایی برای پردازش بهینه الیاف مصنوعی بر روی تجهیزات نساجی تحت شرایط مختلف تاکید می‌شود.

در غیاب چنین پوششی، الیاف ارزش اقتصادی کمی دارند. ترکیبات مختلفی که عمدتاً مورد استفاده قرار می‌گیرند در دسته‌های شیمیایی تحت روان‌کننده‌های بدون فعالیت سطحی، عوامل آنتی‌استاتیک خارجی برای سطح فیلترها و امولسیفایر هایی که عملکرد روان‌کنندگی دارند، فهرست‌بندی می‌شوند. خواص لازم اجزاء و ترکیبات مورد بحث قرار می گیرد.

خرید روغن اسپین فینیش (Textile Oil) از تولیدی

انواع اسپین فینیش ها :

ترکیب کنسانتره اسپین فینیش اساساً بر اساس وزن تشکیل می شوند:

  • از 5 تا 20 قسمت روان کننده روغن انتخاب شده از گروه متشکل از روغن های معدنی و روغن های گیاهی.
  • از 25 تا 50 قسمت روان کننده استر پنتا اریتریتول.
  • از 25 تا 50 قسمت وزنی عامل امولسیون کننده سوربیتان مونولئات اتوکسیله دارای HLB (یعنی تعادل چربی دوست آبدوست) بین 6 تا 15.
  • از 5 تا 20 قسمت از ماده آنتی استاتیک آنیونی شامل اولیل فسفات اتوکسیله شده با 5 تا 18 مول اکسید اتیلن، در هر مول ماده پایه و خنثی شده، (مانند نمک سدیم یا پتاسیم).
  • از 0.5 تا 5 قسمت ماده مرطوب کننده سولفوسوکسینات محلول در آب.
  • از 2 تا 10 قسمت ماده مرطوب کننده پلی متیل سیلوکسان اتوکسیله محلول با وزن مولکولی بین 400 تا 700.

مجموع این ها بالغ بر 100 قسمت است. این ترکیب کنسانتره پایان چرخشی حاوی کمتر از 10 درصد وزنی آب است که معمولاً از برخی از مواد مورد استفاده برای تهیه ترکیب حاصل می شود، که به صورت تجاری به عنوان فرمولاسیون حاوی آب در دسترس هستند.

نرم کن سیلیکونی ماکرو | خرید، قیمت و بررسی 2 نوع آن 

از ترکیب کنسانتره فوق برای تهیه یک ترکیب نهایی اسپین امولسیونی روغن در آب که حاوی 10 تا 25 درصد وزنی ترکیب کنسانتره در آب است، برای استفاده به عنوان اسپین فینیش در چرخش با سرعت بالا استفاده می شود.

روکش تهیه شده از کنسانتره نخ با کیفیت عالی و تقریبا بدون رشته های شکسته تولید می کند. ترکیب نهایی اسپین روغن در آب از نظر فیزیکی و شیمیایی پایدار است و در حین استفاده بر روی نخ های پلی استر و پلی آمید ریسی شده مذاب، رسوبی بر روی ماشین آلات پردازشی باقی نمی گذارد، به طوری که خرید روغن اسپین فینیش باعث تمیز کردن ماشین آلات پردازش به حداقل می شود و محصولات نخ با کیفیت عالی را در صورت سرعت بالا ارائه می دهد. ریسندگی مذاب و همچنین زمانی که فرآیندهای ریسندگی مذاب با سرعت معمولی انجام می شود.

لطفا برای دریافت قیمت جهت خرید روغن اسپین فینیش (Textile Oil) با کارشناسان فروش پتروشیمی دانشمند تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا