تلفن تماس :

1817 - 026

نرم کن پنبه

نرم کن پنبه:  

نرم کن پنبه ای باعث نرم شدن، شادابی و محافظت از لباس های شما در برابر کشش، محو شدن و مبهم شدن می شود و رایحه ای تازه و ماندگار برای آن ها به همراه دارد. این نرم کن پنبه ای عالی کاتیونی، در آب سرد محلول است و برای پارچه های ترکیبی بافتنی و پنبه ای و برای صنعت پردازش رزین به کار می رود. حس دست و خاصیت ضد الکتریسیته ای بسیار خوبی دارد. به دلیل ویژگی خاص آن با زردی کم، برای لباسشویی یا سنگ شویی شلوار جین آبی و سفید بسیار مناسب است.

جدول مشخصات فنی نرم کن پنبه:

شکل ظاهری

پوسته سفید زرد روشن

ماهیت

کاتیونی یونی

pH در محلول 2%

4.5 ±1

ترکیب

مشتقات پلی آمین

حلالیت

در آب سرد حل می شود.

مزایای نرم کن پنبه:

  • نرم کن پنبه برای مصنوعات، استفاده از ابریشم را فراهم می کند.
  • تقریباً هیچ تاثیری در ثبات رنگ ها ندارد.
  • این ماده می تواند به سرعت در آب سرد حل شود.
  • ترکیبی بسیار حلال است.
  • غیر تحریک کننده روی پوست انسان می باشد.
  • به راحتی در آب گرم حل می شود.
  • زردی هنگام گرم شدن مشکلی ندارد.
  • سرعت رنگ را تغییر نمی دهد.
  • ایجاد احساس خوب دست و ویژگی های ضد الکتریسیته ساکن از دیگر مزایای آن است.

کاربرد نرم کن پنبه:

نرم کن پنبه محلول در آب گرم است و از این رو بسیار مناسب پارچه های ترکیبی پنبه ای است. همچنین برای صنعت پردازش رزین مناسب است. به دلیل ویژگی خاص زرد کم آن، برای لباسشویی یا شستشوی سنگ با شلوار جین آبی و سفید بسیار مناسب است. در مصنوعات، دسته ای مانند ابریشم فراهم می کند.

دست سازی نرم کن:

دست سازی اثر مخالف نرم شدن دارد. سازندگان دست سفتی را به الیاف و پارچه اضافه می کنند. موادی که باعث سفت شدن الیاف، اتصال الیاف به یکدیگر یا افزایش اصطکاک بین الیاف می شوند، می توانند محصولات نساجی سفت تری ایجاد کنند. اتمام کارهای دستی ممکن است موقت یا با دوام باشد. یک سازنده دست موقت، پس از چند دوره لباسشویی قابل شستشو است، ممکن است برای بهبود ویژگی های دوخت پارچه یا افزودن وزن و قابل توجه تر نشان دادن پارچه برای مصرف کننده، به آن اضافه شود. نشاسته اصلاح شده و پلی وینیل الکل متداول ترین سازندگان دست برای ساخت دست موقت هستند. این ترکیبات از آنجا که محلول هستند و یا در آب قابل پخش هستند، می توان آن ها را با پر کردن از محلول های آبی و به دنبال آن خشک کردن استفاده کرد. پلیمرهای حاوی وینیل استات، کوپلیمرهای اکریلیک و پلیمرهای حرارتی ساز، سازنده دست را با دوام تر می کنند. آن ها معمولاً محلول های آبی، امولسیون یا پراکندگی هستند و می توانند با استفاده از یک فرآیند پخت خشک روی پارچه ها استفاده شوند.

پلیمرهای ترموست کننده اتصالات عرضی بالقوه برای الیاف سلولز هستند، اما عملکرد آن ها عمدتا توسط پلیمریزاسیون در سطح الیاف در مرحله پخت کاربرد دارند. پلیمرهای حاوی وینیل استات و کوپلیمرهای اکریلیک با مکانیزم مشابه نشاسته و پلی وینیل الکل عمل می کنند، اما می توانند فیلم های محلول در آب را روی سطح فیبر تشکیل دهند و بنابراین برای شستشو با دوام هستند.

اقدامات احتیاطی برای نگهداری:

در جای خنک نگهداری کنید.

از نگهداری در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

اقدامات احتیاطی معمول در دور نگه داشتن مواد شیمیایی از چشم و پوست باید رعایت شود.

 

ردیف

نام محصول

قیمت

1

قیمت نرم کن پنبه

تماس بگیرید

 

 

Rate this post
مشاوره و درخواست همکاری

کارشناسان پتروشیمی دانشمند آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی میباشد.

تلفن تماس :
1817 - 026
ایمیل :
Info@chemical-co.com
شبکه های اجتماعی :
آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *