تلفن تماس :

1817 - 026

ضدکپک – ضد قارچ

ضد قارچ ها در واقع آنتی بیوتیک هایی هستند که به عنوان ضد قارچ یا ضد جلبک در دو فاز مرطوب و یک فیلم استفاده می شوند. این مواد علاوه بر اینکه به عنوان نگهدارنده محصول عمل می کنند، نباید کیفیت و شرایط اصلی محصول را تغییر دهند و همچنین در هنگام استفاده از محصول، بسته به استفاده از محصول که بهداشتی یا صنعتی است، به مصرف کننده یا محیط زیست آسیب نرسانند.
ضد قارچ هایی که در حال حاضر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند انواع و اقسام مختلفی دارند که دسته بزرگی از آنها ایزوتیازولین ها هستند. مشتقات ایزوتیازولین به صورت خالص یا مخلوط بسته به نوع مصرف و کاربرد بازار موجود است.
ایزوتیازولین چیست؟
ایزوتیازولین یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی C3H3NOS و وزن مولکولی 101.123 گرم در مول است که Ajupak 1,2-thiazol-3-one نام دارد. این ترکیب که گاهی اوقات با نام ایزوتیازولین شناخته می شود، در واقع یک ترکیب شیمیایی هتروسیکلیک مرتبط با ایزوتیازول است. این ترکیب اخیراً در مقایسه با سایر ترکیبات هتروسیکلیک ساده کشف شده است. این ترکیب اولین بار در سال 1960 کشف شد. ایزوتیازولین به طور مستقیم استفاده نمی شود، اگرچه مشتقات آن به طور گسترده در زمینه های بیولوژیکی استفاده می شود.
مشتقات شناخته شده ایزوتیازولین متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون هستند که کاربردهای زیادی دارند. پتروشیمی دانشمند با همکاری شرکت های دانش بنیان این مواد را در ایران تولید و با قیمت بسیار مناسب جهت مصارف صنعتی به تولیدکنندگان عزیز ایرانی تحویل می دهد.
خطرات استفاده از ایزوتیازولین همه مواد شیمیایی علاوه بر مزایایی که دارند دارای نکاتی هستند که برای جلوگیری از آسیب باید به آنها توجه کرد. حداکثر غلظت توصیه شده این ماده برای استفاده در محلول 1/0 درصد وزنی است و یا 15 پی پی ام در صورت استفاده در غلظت های بالا می تواند باعث سوختگی شدید شیمیایی روی پوست بدن انسان شود.
فروش ایزوتیازولین (سیستم فروش داروهای ضد قارچ. قیمت های ارائه شده توسط این شرکت همواره با پایین ترین قیمت بوده و شما مشتریان عزیز می توانید با استعلام قیمت، قیمت ها را با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مقایسه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
مشاوره و درخواست همکاری

کارشناسان پتروشیمی دانشمند آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی میباشد.

تلفن تماس :
1817 - 026
ایمیل :
Info@chemical-co.com
شبکه های اجتماعی :
آنچه در این مطلب میخوانید !

نوشته های مشابه